بلاگ لرن

آموزش وبلاگ نویسی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مربوط بودن قالب به موضوع وبلاگتان

تا می توانید از قالب های مربوط به موضوع وبلاگتان استفاده کنید . نمیشه که برای یه وبلاگ آموزشی قالب موزیک یا فیلم و بازی رو گذاشت . پس تا میتوانید بین این دو هماهنگی ایجاد کنید

اختصاصی و متمایز بودن قالب 

کم از این قالب های تکراری و یکنواخت ساده استفاده کنید . تا می توانید قالب خود را سفارشی و از دیگر قالب ها متمایز کنید . قالب های زیبا و متمایز معمولا در ذهن بیننده جا باز می کنند و بازدید کننده را به سمت خود می کشاند . برای طراحی و سفارشی سازی قالبتان هم میتوانید با ما تماس بگیرید .

استفاده از رنگ های جذاب و بهره بردن از تضاد رنگ ها 

کل وبلاگتان نباید به یک رنگ باشد . مثلا اگر وبلاگتان به رنگ سفید و رنگ های روشن است ، الزاما باید در بعضی از قسمت ها از رنگ های چشم زن و براق استفاده کنید . اگر از پس زمینه تیره استفاده می کنید قسمت مطالب و منو هایتان الزاما سفید باید باشه تا هم جذاب باشه و هم چشم رو اذیت نکنه . پس زمینه نباید براق و چشم زن باشه چون اولا چشم رو خسته میکنه و دوما چیزیکه قراره جلب توجه کنه و چشم رو بزنه پس زمینه نیست .

خلوت بودن قالب : مهم! مهم! مهم!

سایت باید خلوت و جمع جور باشه و قسمت های مختلف آن باید در دسترس باشند . مطالب و قسمت های ویژه باید جلب توجه کنند و در بهترین قسمت قرار گیرند . همچنین قالبتان نباید فضا هدر بدهد . حتما نسل جدید قالب های تخت رو دیدید که جعبه ها و متن ها و تصاویر در بزرگترین ساز ممکن قرار دارند . مثل این قالب

استفاده از آیکون های جذاب 

آیکون ها واقعا یک ابزار عالی برای گرافیکی کردن وبلاگ هستند . آیکون ها را برای قرارگیری در وب ابتدا به فرمت png در بیاورید و حتما به اون سایزی که می خواید استفاده تبدیل کنید تا حداقل حجم رو ببره . می تونید در کنار موضوعاتتان از آیکون مربوط به اون استفاده کنید .

حجم و سرعت لود قالب :

تا میتوانید از کد های جاوا مثل ساعت فلش و آب و هوا و .... استفاده نکنید . و تنها از یه ابزار مربوط به وبلاگتان استفاده کنید . مثلا برای یه وبلاگ ورزشی ، جدول امتیازات تیم ها خوبه .  اسلاید شو تنها برای سایت های شرکتی و خدماتی و خبری مناسب هست . پس اگر یه وبلاگ آموزشی و دانلود دارید از این ابزار استفاده نکنید .

نظرات (۲)

واقعا عالی بود . من که الان میبینم وبلاگم پر ایراد بود
پاسخ:
ممنون . اگه کمکی خواستید در خدمتیم
  • سجاد زارعی
  • سلام.
    دوست من باید بگم وجود یه وب که به مشکلات کاربران بلاگ بپردازد احساس میشد و از شما میخوام تو این زمینه بیشتر کار کنی و اگه میتونی فقط فقط برای بلاگ قالب طراحی کنی که به شدت نیاز هست .
    ممنون میشم به وب من سر بزنی و نظرت رو در مورد موضوعات و از همه مهمتر قالب وبم بگی اگه امکان داره بهم کمک کنی..منتظرم سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.